Meidän maalla

Meidän maalla
Elämää rintamamiestalossa

tiistai 14. lokakuuta 2014

Tuolit

Minä olen tuolihullu ja joskus on pakko päästää tämä hulluus irti ja ostaa ihana tuoli, kun se kohdalle sattuu - olkoonkin, että se tarkoittaa sitä, että jonkun muun tuolin on väistyttävä uuden tilalta!
Nyt oikein etsimällä etsin kaunista tuolia olohuoneeseen ja löysinkin oikein sievän ja olohuoneen tyyliin sopivan edullisen tuolin. Olen myös heikkona vanhoihin käsitöihin ja tässä tuolissa yhdistyy nyt siis nämä kaksi hulluuttani, kun tuolin päällinen on kirjailtu käsin petit point -pistoilla. Todellinen kaunotar!
Toista tuolia olen etsiskellyt myös jo kauemmin. Piti löytää käsinojallinen tuoli työpöytäni ääreen. Eilen se löytyi. Kaunis tuoli vaatii vain hiukan kädentaitoja, kun kulunut kangaspäällinen pitää vaihtaa uuteen. No, eiköhän se ajan kanssa onnistu. Nyt saa hetken kelvata sellaisenaan. Tuoli lienee jonkinsorttista biedermeieria, tosin näen siinä myös rokokoota ja chippendalea....
Molemmat tuolit olivat edullisia löytöjä lähikunnista, joten senkin suhteen olen oikein tyytyväinen!






12 kommenttia:

Kiva, kun kommentoit!