Meidän maalla

Meidän maalla
Elämää rintamamiestalossa

perjantai 28. helmikuuta 2014

Kevätkauden avajaissiivous

Kahden päivän suursiivous on tehty!!! Ja vielä henki pihisee ! Myönnän itselleni työn sankarin arvonimen! Ja miehelle kans, hän imuroi ansiokkaasti lattiat ja puisteli kanssani matot! Hyvä me! Suurempi siivous on aina voimille ottava, mutta nautin siitä mahdottomasti!!!! Tämä euforinen olo, ja sitten se kasvojen pesu siivouksen päälle: jääkylmän veden kosketus hikisillä, kuumilla kasvoilla. Niin kylmä vesi kuin hanasta lähtee! Ei parempaa ihmisellä maan päällä!!!




6 kommenttia:

  1. Kyllä on vastasiivottu koti aina todella kaunis! Teillä on ollut oikein kunnon urakka siellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä oli urakka, mutta ihana sellainen! Minä oon aina tykännyt siivoamisesta :)

      Poista
  2. Voi vitsi noita sun suursiivouksia. Taas tuli epätoivo! aina olen kadehtinut sinun siivous energiaasi, Minun, mummulta oppimani mottohan valitettavasti on: on hengen köyhyyttä jos ei keksi muuta tekemistä kuin siivoamisen.Ja minähän keksin. Nytkin kehrään värttinällä ja kudon kehyksellä, Ihan hullua. Kääk, täällä on pölyistä ja sotkuista...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle siivous on varmaan vastaavaa kuin sulle askartelu ja käsillä tekeminen :P. Älä sinä huolehdi pölyistä, teillä on niin ihana koti, että ei haittaa, vaikka siellä olisi metri pölyä....

      Poista

Kiva, kun kommentoit!